Isnin, 10 November 2014

AKU N KAWAN2...

Yahooooo...akhirnya aku berjaya ada blog sendiri...thanx to Aniza Kamal Amar tuan punya blog magic-calendar yang mengajar aku buat bertungkus lumus mengajaq yer....haaa padan muka...saper suh xmo buat dulu skrg ni meraban minta tolong orang ajarkan....dengan ini memperkenalkan tuan empunya blog ni yer....jeng..jeng..jeng...



Tadaaaaaaaa......cakkkk...haaaa ni la tuan tanah yang dimaksudkan tu....omaigod.....boooolatnya pipi aku....yang sebelah tu is my son...dia ni suka sgt enterprem....Hazeem Ezany....okl lah...taip panjang2 pun hangpa bukan nak baca pun...kikikiki...jom kita intai ape yang aku buat dari ayaq tangan aku nih....








Lari tajuk lagi...meh sini nak kenalkan kawan2...ni je gambar yg ada dlm pc aku nin...ekceli gambar ni dah lama tp dek kerana slalu lupa paswod so lambat skit la nak upload apa yang ada...ni semua member dari Unit Perkhidmatan...sorang lagi xder ...kamazila....cuti balik kampung...



Pantang nampak kamera aihh depa ni...hihihihihi


Semangat jalur gemilang....sore harem x kluar...eksen je lebeyyy

bersmam hamper kemenangan...yahooo...cukup ke tu...

menghabiskan kodak lagi...hihi
ratu sepersalinan...Khairul Akmar... dia mmg rajin bab2 ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan