Ahad, 23 November 2014

Tabita oh Tabita

Ekceli aku ni baru sangat la guna produk tabita ni..mula2 macam takut semacam je sebab macam2 kes dengan pasal produk ni.. ada yang kata kulit bole naik jerawat la, kulit jadi nipis la, kulit akan bertambah gelap kalau kita stop...JANGAN RISAU....yang dok jadi masalah tu depa dok guna hat yang x ori...omputihnya FAKE...tapi yang aku guna ni yang ori ye....,dah 4 bln aku pakai...mmg best sangat. Pencuci dia tu buat aku xmo try yang lain sbb bila cuci muka terasa sangat bersihnya tu...harga boleh tahan mahal tp aku punya set bajet tahan la sebulan dua...yang aku guna ni trial set. Harga RM 120.00. ada macam2 set yang ada tapi aku pilih yang set trial jer.
Ni set trial, satu set ada 4 item, cleanser , day/night cream n smooth lotion ( toner )..yang 2 ni aku ltak kat opis sbb senang nak pakai..

ni pencuci muka tu...tengokkkk dah nak habis...botol dia cantik sangat.. agak2 xde duit boleh la kikis skit pi hantaq kat kedai emas... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan