Ahad, 23 November 2014

JAMU MAK DARA

Ni mai nak habaq kat ampa semua... ni namanya JAMU MAK DARA atau ringkasnya JMD... mane2 toko jamu ade jual.. oleh kerana aku ni mmg x suka makan jamu2 ni tapi satu hari tu terasa nak beli sbb ada kawan aku kata JMD ni bagus..pendek kata apa yang perempuan perlu ada dalam JMD ni.. Sesuai la utk aku yang selalu kesejukan. Sejuk yang luar biasa kot sbb kadang2 org panas aku lak menggigil cam nak kena demam kura..hahahaha. kat sini aku ada sedikit penerangan tentang JMD ni ye... Korang baca la sendiri.. sikit je x boleh banyak2 korang bukan rajin sangat nak bace kan...hohohoho

Jamu Mak Dara adalah satu resepi herba asli turun temurun yang diperkenalkan oleh Mak Dara. Dengan gandingan nutrisi sains moden dan bahan semulajadi dari hutan hujan Malaysia, inovasi yang dihasilkan ini dapat membolehkan nutrisi sihat menjadi suatu pengalaman yang bagus. Kami yakin bahawa "sesuatu yang berkhasiat mesti mempunyai kebaikan kesihatan yang berpanjangan." - 

Ni la rupe JMD ni.
JMD. RM 49.00 

Ni la rupe JMD...rasa dia ermmm...korang beli la try

Tiada ulasan:

Catat Ulasan